dilluns, 23 d’octubre del 2017

Començam un nou projecte

Amb la idea de recuperar un espai natural i públic situat a l'enfront de l'escola, iniciam aquest projecte amb l'ambició de convertir-lo en un espai ben útil per a tots!
Començam visitant l'espai i observant què hi ha al nostre voltant...
 
Si vos interessa conèixer quines són les passes que hem seguit fins arribar a entregar la documentació pertinent, només heu de visitar totes les pàgines i observar la informació que hi figura!

Dia 17 de novembre hem entregat tota la documentació al Registre de l'oficina de l'Ajuntament, a Badies: ens ha atès molt amablement la secretària i ha donat entrada a tots els documents que els nostres representants d'aula li han entregat en nom de les dues classes.
Ara només falta esperar que el senyor batle o alguns dels regidors que  anomenam a la carta de petició, ens puguin atendre per explicar quines són les nostres propostes.

Esperam que no es torbin gaire!!

12 comentaris:

cristina ha dit...

Bon dia Jero,a jo lo que ,mes me va agradar va ser ir al camp a mesurar.

ADEU,CRISTINA

Anònim ha dit...

Hola soc na Luccia i lo que més m'agradat de la activitat es mesurar amb el metro peró va ser un poc difícil perquè ens estavem buant amb els altres

Anònim ha dit...

HOLA SOY LA COBRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HUMANAAAAA NO ME A AGRADAT RES

Unknown ha dit...

Hola soc N'adri lo que es m'ha agradat a estat mesurar amb el onometre gracis Jero

Unknown ha dit...

Hola soc en juan Mulet lo que mes me va agrada va ser prener mides va ser divertit adu i gracies

Anònim ha dit...

Hola Soc en Pau i estic Molta content amb el tréball que estéim fent

Anònim ha dit...

Soc en Pau i mesurar amb el onometre

Unknown ha dit...

HOLA SOC N'ALICIA I EL QUE MES M'AGRADAT A ESTAT MESURAR AMB EL ONOMETRE

Anònim ha dit...

hola soc en Dani lo que mes m´agradat fer mesures adeuuuu

Anònim ha dit...


Hola ,som n'Erik i el que més m'ha agradat ha estat preparar la carta per al batle. També m'ha agradat molt la idea de mesurar el camp. Gràcies.

Anònim ha dit...

Hola soc en Javi el que mes m' agradad a estat mesurar el camp pero no m' agradat pinxarme amb les plantes. ADEU

Anònim ha dit...

HOLA JERO SOC NA PAULA I NO M' HA AGRADAT MOLT ANAR-HI AL CAMP.